![]() Home Biblioteka Problemów Usługi Części i Akcesoria Showroom Pytania i odpowiedzi Kontakt |
Profesjonalny serwis progów i gitar od 1996 |
PROGI
ZE STALI NIERDZEWNEJ
- dożywotnia trwałość- fenomenalny komfort gry - zabójczy wygląd - ultra-niska akcja strun - kilkanaście rozmiarów do wyboru - gwarancja 100%-owej satysfakcji |
|
Pytania na tematy ogólne i organizacyjneLutnikCzy możliwe jest zlecanie usług metodą wysyłkową?Tak. Obecnie większość klientów zleca mi usługi na odległość. Wysyłka gitary ubezpieczonym kurierem kosztuje dziś zaledwie 15zł, tak więc jest to forma wygodna i tania. Czy możliwe jest zlecanie usług metodą wysyłkową z zagranicy?Tak. Mam klientów z Anglii i Niemiec. Przy sprawnie działających kurierach i płatnościach elektronicznych nie jest to wielki problem. Czy można przysłać gitarę do serwisu w kartonie lub w porządnym miękkim pokrowcu?Nie. Nie jest to wystarczające zabezpieczenie instrumentu na czas transportu. Optymalnym roziązaniem jest sztywny futerał zapakowany w karton. Czy sztywny futerał w kształcie gitary wystarczy owinąć folią strech i tak wysłać instrument?Nie. Przesyłka musi być w kształcie prostopadłościanu. Futerał należy jeszcze włożyć do kartonu. Czy do wymiany/wyrównywania progów wystarczy przysłać sam gryf?Tak, ale trzeba zdawać sobie sprawę z tego, iż po jego zamontowaniu w gitarze konieczna będzie profesjonalna regulacja gryfu i mostka, którą powinien wykonać fachowiec. Zalecam wykonanie tych czynności u najbliższego lutnika, mimo iż doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie omieszka on wytknąć mi jakiś błędów - podejdź do tego z przymrużeniem oka ;-) Czy możliwa jest wymiana progów "na poczekaniu" (w jeden dzień)?Nie. To czasochłonna operacja. Minimum to 3 dni. Czy serwis prowadzi sprzedaż wysyłkową części do gitar?Nie. Czy usługi serwisu objęte są jakąś gwarancją?Tak. Na wszystkie usługi oferowane przeze mnie daję gwarancję 100%-owej satysfakcji wg prostej zasady: jeżeli nie jesteś zadowolony - nie płacisz nic! Na testowanie i ocenę masz 14 dni. Jeżeli po tym okresie uznasz, że nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany - zwracam kasę i w miarę możliwości przywracam instrument do poprzedniego stanu. Czy w Skalba Fretworks buduje się również nowe instrumenty?Nie. Przed laty robiłem gitary pod zamówienie klienta pod marką LAB i Skalba, ale obecnie już się tym nie zajmuję. Na moich instrumentach z tamtego okresu grał (i grywa nadal) m.in. Jarek Śmietana. Czy serwis oferuje zniżki dla profesjonalnych muzyków?Nie. Oferta serwisu skierowana jest głównie do profesjonalnych muzyków, więc nie miałoby to żadnego sensu. Co to za wynalazek, ta czarna "buda dla psa" w miejscu centralki na zdjęciu Showroomu?Hmm... To "zwykła" kolumna subbasowa przeznaczona do postawienia w miejsce dużego bębna i z wmontowanym na stałe trigerem do stopy. Zestaw przeznaczony na mini sceny, stopa idzie z samplera, reszta akustycznie, satelity na statywach. Taki mały eksperyment. LutnikPYTANIA ZWIĄZANE Z BIBLIOTEKĄ PROBLEMÓWPYTANIA DOTYCZĄCE OFEROWANYCH PRZEZE MNIE USŁUGPYTANIA DOTYCZĄCE OFEROWANYCH PRZEZE MNIE CZĘŚCI I AKCESORIÓWPYTANIA NA TEMATY OGÓLNE I ORGANIZACYJNE |
|
Kontakt: Telefon: 796 408 913 e-mail: serwis@skalba.pl ![]() |
|
Home
Biblioteka
Problemów Usługi
Części
i Akcesoria Showroom Pytania
i odpowiedzi
Kontakt www.skalba.pl Copyright © 2011 Krzysztof Skałba |