logo


Home

Biblioteka Problemów

Usługi

Części i Akcesoria

Showroom

Pytania i Odpowiedzi

Kontakt



Poradnik Gitarzysty

Linki



lutnik krosno
lutnik sanok
lutnik jasło
lutnik rzeszów
lutnik kraków
lutnik tarnów
lutnik nowy sącz
lutnik bochnia
lutnik gorlice
lutnik w krośnie
lutnik w okolicy krosna
profesjonalny serwis progów
fretworks
serwis gitar
szlifowanie progów, wyrównywanie
rasowanie gitar, geometrii
wymiana, zmiana, modyfikowanie, gitara
Profesjonalny serwis progów i gitar od 1996
PROGI ZE STALI NIERDZEWNEJ
- dożywotnia trwałość
- fenomenalny komfort gry
- zabójczy wygląd
- ultra-niska akcja strun
- kilkanaście rozmiarów do wyboru
- gwarancja 100%-owej satysfakcji

Instrukcja krok po kroku jak zlecić usługi drogą wysyłkową, nie ruszając się z domu

  1. Zapoznaj się ze wszystkimi informacjami na tej stronie dotyczącymi interesujących Cię usług, w tym z zakładką Pytania i Odpowiedzi – znajdziesz tam wyczerpujące odpowiedzi na większość nurtujących Cię pytań.

  2. Zadzwoń lub napisz maila, aby omówić szczegóły, zakres usług i koszty, oraz aby ustalić dogodny termin wykonania. Do maila możesz dołączyć fotki instrumentu lub linki.

  3. Po ustaleniu szczegółów otrzymasz informację mailową z wyceną zamawianych usług, czasem realizacji i najbliższym wolnym terminem realizacji. Umownie, termin realizacji to data wysyłki instrumentu do serwisu – na ten dzień (będzie to poniedziałek) zostanie zamówiony kurier.

  4. Aby zarezerwować ustalony termin, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 100zł, najwygodniej przelewem/wpłatą na konto. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.

  5. Dla Twojej wygody to ja zamawiam i opłacam kuriera. Trzy dni przed zarezerwowanym terminem (w piątek wieczorem) dostaniesz maila z informacją jak przygotować instrument do wysyłki, jak okleić paczkę i kiedy spodziewać się kuriera po jej odbiór. W załączniku do maila będą dwa ważne dokumenty: List Przewozowy i Protokół Odbioru - wydrukuj (druk czarno-biały) każdy z nich w dwóch egzemplarzach.

  6. Zapakuj starannie instrument zgodnie z zaleceniami. Z jednej i z drugiej strony paczki naklej List Przewozowy. Podpisz Protokoły Odbioru i czekaj na kuriera.  Pamiętaj, aby kurier przy odbiorze przesyłki podpisał z właściwą datą i godziną Protokoły Odbioru (jeden egzemplarz jest dla Ciebie, drugi dla niego). To dokument potwierdzający przekazanie przesyłki kurierowi (dowód nadania) i należy go zachować.

  7. Na drugi dzień (we wtorek w godzinach popołudniowych) przesyłka powinna być już u mnie. Natychmiast po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki wyślę Ci krótką informację, abyś się nie martwił ;-).

  8. Często po szczegółowych oględzinach instrumentu zachodzi potrzeba kontaktu z klientem. Bądź zatem pod telefonem i sprawdź wieczorem skrzynkę pocztową – być może będę miał  dodatkowe pytania czy jakieś decyzje do podjęcia dla Ciebie.

  9. Nie lubię jak klienci czekają zbyt długo na swoje instrumenty (te telefony z zapytaniem o postęp prac są naprawdę męczące ;-), dlatego Twoja gitara trafi na warsztat już następnego dnia. Wymiana progów zajmuje zwykle 4-5 dni. W tym samym czasie można też zrobić elektrykę, ekranowanie i inne proste modyfikacje. Standardowo Twoja gitara będzie gotowa do wysyłki powrotnej już w następnym tygodniu (wtorek).

  10. Akceptuję dwa sposoby zapłaty za wykonane usługi: przelew/wpłata na konto lub wysyłka za pobraniem. Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie. Przelew/wpłata muszą być zaksięgowane na moim koncie przed wysyłką – proszę to zrozumieć. W przypadku wysyłki za pobraniem, za usługi zapłacisz kurierowi przy odbiorze instrumentu. Ostateczną kwotę do zapłaty podam Ci najszybciej jak to będzie wiadome, czyli po zakończeniu lub pod koniec prac. Nie będzie tu żadnych niespodzianek, ceny mamy ustalone (w pkt.3.), a jeżeli w trakcie prac wyjdą jakieś nieprzewidziane problemy i związane z tym dodatkowe koszty, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany i sam podejmiesz decyzję: co z tym zrobić.

  11. Przesyłki powrotne wychodzą ode mnie w każdy wtorek. O wysyłce zostaniesz powiadomiony mailem.

  12. Przesyłki powinieneś spodziewać się w następny dzień (środa) w godzinach popołudniowych  (prawdopodobnie w tych samych, w których kurier odbierał przesyłkę ostatnim razem).  Przy odbiorze przesyłki należy bezwzględnie sprawdzić w obecności kuriera czy nie została uszkodzona w transporcie. Rozpakuj przesyłkę, otwórz futerał i zobacz czy instrument jest w środku cały i zdrowy. Przed otworzeniem paczki, kurier ma prawo żądać, abyś uiścił pobranie (jeżeli wysyłka była za pobraniem) i podpisał odbiór.

Uwagi:

Wymaganą formą kontaktu jest kontakt mailowy. Dzięki temu unikniemy pomyłek, niejasności i nic nie uleci z naszej pamięci. Oczywiście możesz również dzwonić – rozmowa telefoniczna jest szybsza i bardziej skuteczna - ale wszystkie ustalenia i szczegóły muszą być następnie potwierdzone mailem.


Podane w Instrukcji dni tygodnia ulegną zmianie w przypadku świąt czy dni wolnych od pracy. Nie zamawiam kuriera na dzień przed weekendem/świętem, aby instrument nie leżał przez kilka dni  w (często nieogrzewanym) magazynie firmy kurierskiej.


Kurierzy nie są niestety punktualni. Często przyjeżdżają później niż powinni i nie mają obowiązku dzwonić do klienta z informacją o spóźnieniu. Mimo to, warto być pod telefonem, gdyż na paczce są numery nadawcy i odbiorcy. Generalnie, nie pozostaje nam nic innego, jak cierpliwie czekać.


Powyższe ramy czasowe podane są dla standardowej wymiany progów w standardowej gitarze nie wymagającej lakierowania. Lakierowanie podstrunnicy/gryfu wydłuża proces wymiany progów o 2 tygodnie. 

Kontakt:
Telefon:
796 408 913
e-mail:
serwis@skalba.pl
koperta
Home       Biblioteka Problemów      Usługi      Części i Akcesoria       Showroom      Pytania i Odpowiedzi       Kontakt

www.skalba.pl
Copyright © 2011 Krzysztof Skałba